Ami a filmekből kimaradt...

Stories from Cali

Stories from Cali

A hollywoodi sztárok közkedvelt szórakozóhelyei

2017. december 12. - Szoni in Cali

Kíváncsi vagy, hogy hol és hogyan buliznak a sztárok LA-ben?

The Peppermint Club, 1Oak, Bootsy Bellows, Le Jardin és a W hotel mind rendszeresen látogatott szórakozóhely közkedvelt hírességeink által.

Idén tavasszal már birtokában a nyárra szóló Los Angeles-i repülőjegyemnek felhívott a legjobb barátnőm, hogy megismert egy promotert,ami azért jó, mert be tud engem vinni klubbokba. Egy jó tanácsot fogadjatok el: CSAK ÚGY MENJ BULIZNI LA-BE, HA ELMÚLTÁL 21 VAGY PEDIG ITTHON CSINÁLTASS HAMIS SZEMÉLYIT!!! Máskülönben nem fogsz tudni sehogyan sem bejutni, hacsak nem ismersz promotereket.

Elmesélem mit is takar ez a promoterkedés és miért vált ez előnyömre a kint létem alatt. Ahogyan már korábban is említettem, 21 alatt nem engednek be senkit nem csak hogy szórakozóhelyre, de étteremben se. Vagyis ahol alkoholt szolgálnak fel. A korhatárt nagyon komolyan veszik ez a személyi igazolványok alapos fürkészésében is megnyilvánul. Sajnos velem előfordult jó párszor, hogy nem engedtek be, mert egy olyan hamis személyit sikerült kapjak, amelyen a nő 1978-ban született, én pedig hát 19 éves voltam ekkor. Itt jönnek képbe a promoterek. Ők tulajdonképpen azért kapnak fizetést, hogy lányokat juttassanak be klubokba, majd egész este ingyen itassák őket. Bejutás előtt általában a helytől egy saroknyira, olyan fél 11 körül van egy megbeszélt találkozó. Tizenegy, negyed 12 körül felosztják az embereket, ami annyit tesz ki, hogy a promoter fiúk fejenként "kapnak" 4-5 lányt, akikkel karöltve besétálnak a szórakozóhelyre. Mielőtt bemennénk jön a személyik ellenőrzése, van hogy vonalkód leolvasással. Az én esetemben néha a könnyebbik utat választva odaadtam egy 20 dollárost  a promoternek, aki pedig szépen diszkréten odacsúsztatta ezt a securitynak. Ettől kezdve enyém volt a terep! A  belső tér nagyon eltérő az itthoniaktól. Mindenhol kör asztalok, hozzá igazodó fotelekkel, elől pedig egy színpad, ahol a DJ pult van és ahol a sztárok részesülnek a VIP rész által nyújtott szolgáltatásokkal. Szépen odavezetnek az asztalokhoz, leültetnek majd a kezedbe nyomnak egy italt és innentől nincsen megállás hajnali 2-ig, amikor pediglen bezár a klub. Budapesthez hasonlóan a helyek itt is éjfél után kezdenek el megtelni csak igazán. Éjfél után azok szoktak megérkezni, akik kint sorba álltak, mert nem promoterrel érkeztek, hanem csak saját magukkal. Tudniillik, aki promoterrel van az elsőbbséget élvez és soron kívül mehet be. 

 

Hova is kell menni ha sztárokkal akarsz találkozni? 

Nagyon gyakran vannak meghirdetve bulik úgy, hogy tudni ki lesz az est sztárvendége és ki fog fellépni. A szokás ugyan is az, hogy ha egy híres énekes elmegy bulizni akkor felkérik arra, hogy a 3 leghíresebb számát énekelje el, majd folytatja azt amiért jött. Utolsó estémen pedig az a szerencse ért, hogy láthattam Post Malone-t fellépni a The Peppermint Club-ban. Táncolgatás közben odahajolt a barátnőm és annyit súgott a fülembe, hogy lassan nézz hátra itt van mögöttünk Post Malone. Ahogyan a szokás tartja, felhívták a színpadra, hogy énekeljen picit. Nem csak a saját számait adta elő, hanem Machine Gun Kelley-vel a Nirvanatól a Smells Like Teen Spirit és Lynyrd Skynyrdtől a Sweet Home Alabama című dalt is élő dobbal alatta. 1 perc sem kellett ahhoz, hogy a tömeg- azaz mi-megőrüljünk és velük együtt énekeljünk. Azonban nem csak ő volt az este folyamán az egyetlen sztár. Bella Thornet -aki a Disney channel Risza Fel! című műsorában szerepelt-besétálva megöleltem, ekkor még nem realizálva ki is ő, hogy megdicsérjem a szettjét, ami elnyerte a tetszésemet. Ő is velünk csapatta aznap este.  Ezenfelül, ott volt még Modsun, The Breaks (róluk azt sem tudtam kik, de ott kint ismertek)  és  Drake (híres rapper) OVIO elnevezésű csapatából is buliztak egy páran aznap éjjel a The Peppermintben. 

 

...

 

Egy másik éjjel történt pedig, hogy miután 2-kor el kellett hagyjuk a szórakozóhelyet mentünk tovább afterpartyzni. Ez úgy néz ki, hogy valaki egyszer csak rejtélyes módon kap egy üzenetet benne egy címmel, hogy oda kell menni ha az ember még akar egy fergetegeset bulizni. Mondjuk pont aznap vagy 3 címre is elmentünk, mire végre a 4. címnél találtunk is bulizó embereket. Kiültünk hátul a kertbe folytattuk az ivászatot és a beszélgetést. Megint csak arra leszek figyelmes, hogy a barátnőm suttog a fülembe, most azonban azt a hírt kaptam, hogy velem szemben áll G-Eazy. Földbe gyökerezett a lábam, majd naív kislány módjára megkérdeztem a többieket, hogy szerintük odamehetek-e autogrammot kérni. Azt a választ kaptam, hogy ne te legyél az első kis kurva, aki odafut hozzá. Jól tettem! Egy fél óra elteltével ugyanis odajött hozzánk bemutatkozni. Megejtettük a kötelező bájcsevejt, majd megkérdezte nincsen e kedvünk átmenni hozzá, hogy ott folytassuk mindezt. Egyszer élünk, menjünk!- mondtam. Az ajtón kilépve a sofőr már nyitotta a fekete minibusz ajtaját, indulásra készen. Az úti cél nem más volt, mint a Hollywood Hills, ahol egy 1.75 millió dolláros villa fogadott minket. Rögtön a stúdió fele vettük az irányt, nehogy véletlen betekintést nyerjünk a privát kis otthonába, ami végülis érthető. Belépve megcsodálhattuk a platina dedikált lemezeit és azt hogyan is néz ki G-Eazy stúdiója.

img_9518.JPG

bebexg.jpg

 A  rapperről képeket sajnos nem csinálhattam annak ellenére sem, hogy kulturáltan és nem túl nyomakodóan megkérdeztem. A válasz sajnos azért volt nem, mert mindenki kedvence egy durvább tudatmódosítószer hatása alatt állt. Ennek ellenére nem volt vége az estének sőt inkább reggelnek, mert ez olyan reggel 8 tájékán történhetett. Míg a többiek kidőltek én jóban lettem Gerald legjobb barátjával és felmentünk a már privátabb részére a háznak. Megéhezvén a konyhában nekiálltam amerikai palacsintát sütni reggel 10-kor. Ezek után úgy döntöttünk csobbanunk egyet a medencében, azonban nekem csak az előző esti miniruhám volt birtokomban, az is rajtam. Még jól is jártam mivel kaptam egy custom- made pólót, amely az egyik világkörüli turnéjára lett csináltatva. (A mai napig tökéletes alvópólóként szolgál.) A csobbanás után el kellett búcsúzzunk, mert már egészen későre járt ( du. 1-2 környéke) és a barátunknak egy videó forgatáson kellett lennie 4-kor. Vele nem ez volt az egyetlen alkalom mikor találkoztam, ugyanis telefonszámot váltottunk és két nap múlva is ott töltöttem az estémet.

A harmadik személy egy híres és sokak által ismert vlogger, Logan Paul. Csak futólag láttam egy Red Party-n a W hotel tetőteraszos, medencés buliján. DAB-elve érkezett meg, elment a bárpulthoz egy-két italt megivott majd szépen távozott. Mint utólag kiderült a mellette lévő épületben lakik, ahol az összes vlogja készült. 

A Nightingale Plaza nevű helyen pedig volt szerencsém egy ismertebb modell fiúval is találkoznom.  Az ő különlegessége, hogy színes bőrű vonásai vannak, azonban albínó. (Insta: @Shaundross)

img_9482.JPG

Mindennek a tetejébe Kendrick Lamar koncerten is voltam, de annak egy külön bejegyzés kéne olyan hosszan tudnék az ott kapott élményről írni. 

A lényeg tehát, hogy a sztárok is csak emberek s ugyanúgy eljárnak szórakozni. Jókor legyél jó helyen!! És ne feledd hamis személyi vagy promoter ismerős kell ahhoz, hogy bejussál!

Tartsatok velem jövő héten is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://szoniincali.blog.hu/api/trackback/id/tr9413470905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koxi 2018.08.29. 08:37:34

Szia!
mért nem írsz többet? December óta semmi, pár hónap és lemegy az év.
Üdv.:
Norbi
süti beállítások módosítása